Diiididiii

Lägenheten är ganska fint städad nu!
Behövs bara lite organisering med kläderna.
Vi har ju inga hyllor än.

Bit ihop.

Igår kväll provade vi tvättstugan med.
Det finns två stycken, en liten och en stor.
Vi provade den lilla.
Den sög, inget blev torrt:S * arg! *
Fast vi hade roligt iallafall.
Tänk att vi kan göra de tråkigaste hemsysslorna
till att bli rena partyt.
Han är ju en bus:)

I helgen ska vi bryta vår nykterist-deal
för att partaja med våra vänner under eskilstunas
stads-galej. Jag vill vara partypiff!
Jag hoppas vädret blir bra:S

Ååh, måste säga vad jag mer älskar just nu
förutom vår mixer!
VÅRT NYA DISKSTÄLL!
Den är inte bara snygg, den är ergonomisk också!
Så jävla braaa, faktiskt kul att stapla disk på den:)
Endast 250kronor från åhlens!:)

- Så ser den ut, fast vår är svart.

Två våningar är awsome! Tallrikar därnere, glas däruppe.
Som bäddat för att det inte blir härj bland den rena disken!
Jag har lärt mig att diska varje dag också. Vuxenpoääng!
Men det är klart jag håller rent när det är jag som är hemma.

Imorgon ska jag till stjärtAF.
Jag vill komma in på diverse praktiker.
Jag gillar praktik.

Vincent är ASJOBBIG nowdays.
Hans trotsålder börjar sippra fram.
Jag tycker han är jobbig iallafall
för han har börjat dra i kopplet osv.
Det ger sig nog när han är mer hemmastadd.
I övrigt går det ju bra, men ja!
Jag försöker lära honom att springa brevid cykeln också.
Mission failed so far. 5 perfekta meter kom vi sen tyckte han
att det var läskigt. Baah, man blir irriterad.

Anywhoo, livet består allra mest av pyssel just nu.
Jag vill åka bort ett tag, bara över några dagar sådär
som när vi var i kläppen. Vi semestrade jiu lite på Orust för några
veckor sedan men, jag och micky har myror i röven...
Fast vi lär ha skoj i helgen, om vädret är bra annars går jag inte uuuut!!



ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0