????

Jag tycker det är störande att
folk försöker inkräkta på mitt välmående
genom att börja fäkta med mig.
När jag inte gjort annat än att säga vad jag tycker.
Vad jag känner.
Då finns det inga rätt och fel!

Varför tycker folk att det är värt att hetsa fram
bråk när det inte behövs? Det är inte det minsta nödvändigt
och det mår ingen bra av.
Bättre är att låta det vara, men nej. Man ska vara svag och
ge fyr till elden. Vad beror det på? Rädsla för att glömmas bort
eller att man helt enkelt inte vet när det är dags att sluta?
Många verkar ha problem med sådant.

Jag är helt ointresserad av tjafs i alla olika grader.
Jag har ingen som helst nytta av att försöka lösa problem
när jag inte ens gjort något för att starta något.
Blev istället påhoppad, förvirrad.
En person hamnade i kläm utan att ha bett om det men det
löste ju sig. Och efter det blev jag ännum er arg för varför
använda någon annan för att försöka pressa information från mig?
JAG HAR JU INTE GJORT NÅGOT VARFÖR FÅR JAG INTE VARA IFRED?

Jag vill inte se långa kommentarer i min bilddagbok, jag orkade inte läsa, men
jag förstod förstås vad det handlade om och jag avfärdar det. Oavsett vad det stod.
Du gjorde bort dig, inte jag.  Och hur jag reagerar därefter kan jag stå för.
För jag bryr mig otroligt lite vad man tycker och tänker om mig, jag tycker förmodligen samma sak om den som tisslar..
Jag försvarar mig, ja. För det behövs tydligen. Särskilt när jag känner mig jagad
över mina privata sidor, som jag skulle ha hållit låst istället för att godtroget öppna för allmänheten.


Jag står fortfarande för vad jag känner, tycker och tänker och det går inte att diskutera eller ändra på.
Man kan inte föra debatt över känslor, eller vad man väljer själv. Vill jag inte veta av det så är det bara så.
Det går inte att beskriva hur jag känner just nu när det inte blir respekterat.

För det JAG vill fokusera på är hur jag just nu bygger upp mitt självständiga liv tillsammans
med den jag älskar. INTE härja med en massa groll som pågått alldeles för länge.
Jag skriver hellre än diskuterar för jag vill inte prata.

Låt detta vara, låt mig vara?
Sluta vara så jävla grälsjuka!
Vad fan är det för jävla sätt egentligen.
Jag har inte valt sida, förutom min egen. Och så är det bara.
Jag skjuter det ifrån mig! Och jag är helt jävla ointresserad
av annat heller. Vad fan vill ni mig? Ska ni gå på varenda en
och plöja igenom med era åsikter som om någon skulle ta åt sig eller ens bry sig?
Väx upp för fan, för ingen bryr sig. Håll er till de som faktiskt gör det istället
för jag är så trött på alltihopa. Jag bygger om mitt liv nämligen.
Det som är negativt och skapar oro tar jag helt enkelt bort och det kan svida
till men fan vad det känns bättre i efterhand. Har inte tänkt på det ens förrän
man ännu en gång blir påhoppad. Jag tog bort det, och mitt inlägg. 
Men sluta ge fyr till elden och fokusera på något som får dig/er att må bra istället.

Att lägga upp fasader och sedan stryka omkring där man inte bör vara
hjälper inte. Det är svagt att angripa när man som minst anar det. Verkligen.

Jag har bannemig ingenting att säga om detta egentligen.
Men jag ogillar att känna mig jagad.

Behöver jag säga det två gånger?
Låt det vara, låt mig vara!!!!!!!!
Jag är OINTRESSERAD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0