Gamla dagboksinlägg

HHH! Hittade gamla dagboksinlägg.
Lite hymliga sådär.
Jag och micky skrev öppna dagboksinlägg till varandra
for some reason.
Har faktiskt ingen aning om hur eller varför vi började med det.
Är man blyga och töntiga nördar så är man.

Daterat: Torsdagen den 21:a januari 2010 kl 00:03
 
 
 
Efter en helfin kväll hos en vän så sover valpen avdäckad i sängen. såå rart!
på fredag blir det vilsta, pulkaa! och på kvällen lite öl och film. mysigt:D


miih
Daterat: Lördagen den 23:e januari 2010 kl 17:34
 
 
 
:*:*:*:*:*

Daterat: Söndagen den 24:e januari 2010 kl 13:49
 
 
 
Roligaste, finigaste, sötigaste, knasigaste, busigaste.. finig...
BWAH!>.< :33


Daterat: Söndagen den 24:e januari 2010 kl 23:48
 
 
 
... är bättre än alla andra

;*

My tummybox goes pirr!


Daterat: Måndagen den 25:e januari 2010 kl 15:09
 
 
 
Känns som att jag ska få huvudet bortsprängt, eller att magen ska take off och flyga iväg.
Jävla skit var konstigt men kalas det känns då! Men ÅÅÅH VAD ÄR DET HÄR HAHAHA...

 

Daterat: Onsdagen den 17:e februari 2010 kl 13:24
 
 
 
.... fine! Är min karljävel. Så förbannat het på du;)


-----------------------------------------------------------------------------

Fast hans inlägg var mycket sötare och roligare än mina:(

Det är kul att titta tillbaka liksom.
Fast jag skrev mer detaljerade grejer i min bilddagbok HEHEHE.
Många blev nyfikna och snokiga på det, men äsch det är väl bara
roligt!

Ne, nu ska jag väl jazza g hemåt kanske. Eller orkar inteee, eller..
AÖÖH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0