Hårbestyr igeeen

Vill ha långt rött hår igen.
Dock inte ariel-frillan jag lyckades få till.
Skrikrött is not my style:(
Vill ha som en mörk skrikröd. Som det blev
första gångenj ag färgade rött!
skrikig men samtidigt inte.
Som rubin liksom.
Bah!

Manic panics wildfire verkar okej.
Eftersom jag bleker från svart så
är det bäst att man kör lite skrikröd
eftersom man inte kan bleka så mycket.

eller ska man köra på Apricot färgen?


Men det är så jävla dyyyrt och djävulskap att hålla på att färga!
VARFÖR ska livet vara så jobbigt?
Långt, lockigt rött hår vill jag ha.
Men samtidigt känns det så onödigt för jag piffar
mig inte like before.

Jag vill tatuera mig.
Lär göra det i vinter.

AAAAAH!!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0