Hjärtans glad

Känner mig liksom snäll.
Har varit väldigt rar denna vecka.
Maten har stått färdig till karln kommer hem.
Gjort fotpeeling på karln för hans onda fötter.
Dumma jobbskor! Men nu är de lena och bebisfossingar!
Man har badat och skojat mycket.
Ätit frukt.

Jaa denna vecka har liksom bara varit kärlek allover it!
Sådär så man mår lite illa faktiskt.
ni vet, sliskigt och töntigt.
Fast det mår man bra av i hjärtat har jag märkt
så jga fortsätter gärna så.

är hos mami och papinen nu.
Rastat lilla lukas. Prutten.
Sen ska man bege sig hem och städa.
Både Vincent ( som lyckades trasa sönder sin buse ) och micky
lyckades stöka ner på något jävla vänster.
Fast idag slutar micky tidigt, han lovade att ta det.
Men jag vill vara meed och stedaaa! Har äntligen fattat
det viktiga med att ha det fint och rent :P
Äntligen har jag slutat vara en bachelor eller vad det heter.
Ungkarl.


Imorgon ska vi hem till mickys syster som fyller år.
wiee roligt det ska bli!
Och så blir det galej som FAN på kvällen.
Är så jävla pepp att jag inte kan sova, blir väl så
när maninte partajat på länge.
Svinroligt ska det bli, såg igår på min powerwalk ( om jag motionerar också )
att de satt iupp värsta stora hopplandet!
VEERSTAAHA!

I övrigt har jag typ inget att gagga om egentligen riktigt.

funderar på att skriva ett mail till expressen angående
fisiga härjmediahorafis-skriverier om s.k "kamphundar".
Seriöst, jag måste nog vara den smartaste i världen som åtminstone
utbildar mig innan jag uttalar mig om något.
Folk är så dumma i huvudet när det leker smarta och kunniga.
Jesus christ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0