H'rj

Helgen blev FETT härj.
Fylla, shopping, fest och ja!
Glada var vi även om älsk
söp bort både nycklar och telefon, haha;)
His curse to pay!

Men jag hade skojigt.
Glad som en full älgko!

Idag ska jag laga nachos med
massa goda grönsaker till.
Johodå det ska jag.

Vi älskar tvn mamma och pappa
givit oss. En grundig, 32 tum.
Den är fin och HD som fan!
Den ska vi titta på film på ikväll.
Micky är glad, jag med!
Sen när vi införskaffat oss en 62tummare,  micky är envis,
så har vi en stoor fin tv att ha i gästrummet.
FAN VAD JAG SKA INREDA GÄSTRUMMET!
Även om typ INGEN kommer vistas där säkert.
HHH!


Vi har även betalt klart bilen nu.
så nu är "skruttis" vår.
Innan den blev färdigbetald så lyckades
vi få både inbrott och..något annat jag inte
förstod mig på.
Så vi saknar en liten bakruta, men hey bara att härja
bort till bilskroten och sno en!


fiiis, skönt med egen bil nu iaf.
som micky kan skjutsa runt mig i i all evigheternas
evigheeet!:P



Vi beöskte hans syster med familj med.
Så mysigt i hälleforsnäs.
Landet<3
:)

Till helgen ska vi tapetsera och måla i lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0