lista

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Näh!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Japp, på ödet också!
hur många har du varit kär i? - några förälskelser framtill jag lärde mig att
förstå hur äkta kärlek är. På riktigt alltså. Har varit bra naiv och barnslig innan.
är du kär just nu? - Riktigt!

Tio frågor om dig själv

namn? - Lizette
när fyller du år? - 10e februari.
några piercingar? - 3.2-4.0x10 blackline septum, endast.
vad har du på dig just nu? - myskläder
vilken årstid är bäst? - Höst och vår
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Helgerna, då kan man ligga i sängen länge och kittla varann!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ingenting just nu tror jag. Tycker om allt omkring mig istället.
Jag tycker nog om att jag är lyckligare än förr, mer vuxen och att jag skrattar mer.
vad är du bra på? - djur, i allmänhet
vem älskar du mest på denna jorden - Vincent, och micky faktiskt.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Kan inte sova utan micky så.

Tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Mamma
vem är den roligaste av dina vänner? - Anna!
vem är snyggast av dina vänner? - No idea:O
vem är mest partyprisse? - Förr var nog jag det, men nu är jag torrboll så jag umgås inte så
mycket med folk som förut. Just för jag slutat att festa. But hey, jag är ju tvungen? Klandrar ingen
annan för det:) Telefon, fejjan or anything är lika bra sätt att hålla kontakten på. Jag har ändå aldrig
varit särskilt social
vem är den du helst har filmkväll med? - Micky och vincent.
vem av dina vänner är mest "evil"? - Anna är riktigt rå ibland:D men inte dum.

Tio frågor om din familj

vem står dig närmast? - Ni vet vilka ni är:)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - JA
vem är farligast i din familj? -
Bra fråga.
vem ser roligast ut i din familj? - Jag såklart.
vem är coolast? Jag!
har ni något husdjur? - Ajjemen, snart utökning!
vem har du mest gemensamt med? - Jadu, måste vara närmsta tjejkompisarna och sedan micky.
vem står för underhållningen? -
Ingen aning, ibland bilr det ett jävla härj:3
vem sover du oftast med? - Micky
roligaste kvällen med familjemedlem? - Typ senast var nog Orust och kläppen

Tio frågor om idag
vad har du gjort? - Promenerat, lagat mat, lekt med micky - sprang runt i hela lägenheten som två småungar.
har du varit glad idag? - Ja.
har du varit ledsen idag? - ne
har du gjort något bra idag? - Jaa
vad ska du göra snart? - vet inteee
har du gjort något dåligt idag? - Hmm.. nä.
vad har du ätit idag? - Lunch - soppa, middag - stuvade makkisar med korv.
har du duschat idag? - Bad!
är du trött nu?  - Liteeee
vad händer imorn? - Jobbaaa
går du i skolan? - Nä, vill inte heller faktiskt. Inte just nu, är liksom inte mogen för det. Jobbar hellre just nu och en längre tid framöver.
har du varit i skolan idag? Nope, lediga dagen!

Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? - Uhmm.. mamma
Vem ringde du senast? - Mickyy
Vem sms:a till dig senast? - Minns intee
Vem sms:a du till senast? - micky, amen shit:P

Övrigt

Är du hungrig nu? - Godissugen
Vad är klockan nu just nu? - 20.54
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bdb,face,helgon,bloggar
Gillar du punk? - Horror ska det vara.
Har du sminkat dig idag? - Lite
Isåfall, vad för smink? - ögonbryn och sånt
Vad har du på dig för underkläder just nu? skabb
Hur ser de ut? - svarta, bomull
Vad har du för tröja på dig just nu? - mickys oversize linne
Hur ser den ut? - svart

Kärlek
Är du kär just nu?-
Jaaaaaaa
Har du kysst någon idag? Aaa:3
När går gränsen vid otrohet? - All ömsesidig kontakt med en annan än sin partner är att vara otrogen. Det är ett känslomässigt och fysiskt svek mot den man påstår sig älska. Men bara de som är dumma i huvudet och fått för lite kärlek är otrogna slynor.
 Är du romantisk? - Inte särskilt, mer äventyrlig och busig. Eller ja. Gosig med:3
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nejjj
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Hehe, jaa..
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Rickard
 Hur länge höll det? - 3 månader kanske, jag var ju typ 12-13:P
 Hur länge var ditt kortaste? - Det första där ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Är nöjd där jag står:) Mycket nöjd. Himmelskt känns det!
Finns liksom inga tvivel.

Förhållande

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej
Är du en bra pojk/flickvän? - Better than all the rest, faktiskt. Jo men han är underbar. Omtänksam och livlig:)
Vem sov du senast bredvid ? - Micky micky micky and only micky.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Två år sen? tre? va?:S
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Nej
När fick du din första kyss? - minns inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - 24-25 bast?:)
Har du velat haft ditt syskons pojkvän/flickvän? - Va? nej:S.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Mnä
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Bara blivit dumpad två gånger i mitt lilla liv. annars är jag hjärtekrossaren, enligt mamma och pappa iallafall:P. Fast äsch, rötägg är ändå inget att ha liksom. Klart man gör sig av med skiten. Och de två gångerna JAG blev dumpad var för att jag var för ung och släppte inte till:P
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Pfft, det ska vara nude helt enkelt. Men jag gillar piercings och tattoos. En riktig man vill jag ha, som ser ut som micky. Och ska vara micky förstås. Gud vad töntg jag är som tjatar om honom MEN han är allt jag vet och vill ha:) så han fyller allt utrymme hos mig just nu för jag är så nykär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0