prutt

Fick en ganska FET lön idag.
Jävligt värt.
Trist att känna att det mesta lär gå åt på saker
som inte har något med vad jag vill göra!
Tatuera mig, färga om håret till exempel:D
Eller jo, det kan jag säkert. Haha. Vill faktiskt
ha ny matta, kuddar och vad det nu var mer..
Sängöverkast?

I helgen är det mycket som ska bli gjort.
Vi ska även äta jävligt god mat hade vi tänkt.
Även öppna det där sabla sparkontot tillsammans.
Det som prioriteras nu är mickys superdator och något annat
man måste ha.
Sen.. amstaff?;);) Eller en halv sleeve åt lizette? Känner mig så naken:O
måste..fylla.. på..armarna.. magen..bajsa...

Ska köpa simkort snart också, lika bra att görat.


Känner mig glad, och trött<3

Lukas sov över hos oss ) jaa hunden ) till igår.
Jag älskar att ha tvååå hundar. Promenaderna blir roligare.
Utfodringen blir mysigare när två jyckar står och smaskar
i sig brevid varann.
Gulli<3

"kamphundsgullare"
;)

Nu måste jag gå hem, cykla till djuraffären och köpa
hundmat. färskfodeeer.

haha, mickyu smsade:

Dagens horoskop :
 Vattumannen har nu behov av att få koppla
av och vila tankarna från sådant som ständigt kräver dennes uppmärksamhet.

Fiskarna: i motsats till vattumannen ger du för ögonblicket ett aktivt intryck och använder
energi på ett kontruktivt sätt.

- Haha, skriver micky, så vi är olika ikväll eller`?:P

Fast idag verkar det vara vincent som ständigt vill ha min uppmärksamhet.
Mammig hund har jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0