Tjena½

Vincent blev hela ett år igår!

Han har fått:

Två stora ben
ett litet plastben
en ny mjukisbus
En hundväska ( why carry around on a chiuaua when a musclehound can carrys tuff FOR you? )
Godis
Hundöron, and more gifts are coming up!

Micky, som är väldigt angelägen
om vincent, har även börjat läsa i de
böcker jag köpt om dessa farliga kamphundar.
Det är så kul att läsa om sin hund i böcker, för man kan
relatera till allt som beskrivs. Plus att det är ett jättebra
förberedande till den kommande Amstaffen.
Jag har hittat en bra kennel dessutom.
Men som sagt, in the near future:P

Fan, jag vill bara spotta skeptiker i ansiktet
som tror sig veta allt om denna ras. Information
som är byggt på endast myter och orättvisa fördomar.
Att dessa faktiskt är avlade mördare.
Liksom, do your homework innan du uttalar dig?

Jag ogillar folk skarpt.

När jag och vincent väntade på bussen från tuna park
idag så kom en tant och satte sig brevid oss.
Hon var tydligt obekväm av vincents närvaro.
Vet ni vad han gör?

Han lägger sig brevid hennes fötter och vilar huvudet
på henns sko.
Sen satte han sig upp och gjorde det berömda "pitbull smilet".
- Jag gillar inte när han visar tänderna åt mig sådär..

Sa hon då.

Då sa jag att han inte gör det. Att han ler mot dig.
Då blev hon genast jätteglad och började klappa honom och ställa
frågor. Vincent visade bara magen och var glad, som alltid.
Han är en sån jäkla people-pleaser!

Förövrigt så trivs vi allihopa sjukt bra i lägenheten.
Eller inte sjukt bra men det känns verkligen som hemma, på ett icke-sjukt vis.
så avslappnande allting är nu, bara vi, hunden:)
Grannarna är trevliga också!
Så allt klaffar, jag och micky<3
Kommer bli kalasigast någonsin detta! Kan inte föreställa mig något annat:)

Men, mer kommer;)
Och mer säger jag inte (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0