Aöh!

Jag skämde bort mig igår!
Jag har fått en bok att läsa av mickys mamma.
Tänka sig att jag läser den också, jag har med den börjat
gilla böcker.
Ska inte säga vad jag läser men den tilltalar mig:)

Så jag låg i badet igår och läste. Skönt som fan och hjälpte
ryggontet en aning.
Micky spelade sitt awsome battlefield nånting.
Fast ibland kom han in och klappade mig på skallen och sa
hur söt jag var.
Då blev jag irriterad för jag såg ut som en blöt valross med
rufs mitt på huvudet.


Blev till att sova sent.
Allt blev ju så jävla tafatt igår! MÖÖH.
Men är väldans glad att han hjälpte mig pumpa luft i
mina envisa cykelhjul.

Efter det satt vi bara på altanen och han predikade
om hur skönt han tyckte det skulle bli vid den tidpunkten vi
kan köpa hus.
" då kan jag snickra på tomten"
Haha det skulle jag vilja se:D
Nä men, han är söt.


Nu äter jag frukost och vill bara dö.
Är galet trött.
På riktigt!

Jobbar till halv sju ikväll, imorgon börjar jag sju på morgonen.

Kan dock inte klaga:)
Det känns inte det minsta jobbigt nu när man vant
sig vid allt som ska göras och så. Lärt känna alla
så man kan slappna av och våga vara sig själv och sådär.


Fan att jag ska cykla.
Det betyder att micky INTE kommer kunna hämta
mig när jag jobbar till kvällen:D hahah.. han lär vara nööjd;D



AÖH! nä, ikväll ska jag sova tidigt.
Ta ett bad och nanna tidigt!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-20 @ 08:23:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0