Boooring




Dör av tristess på riktigt!
Har ju en del att göra, men orkar inte fixa lunch
och jag måste ta bussen till min lägenhet och börja packa.

God give me strenght!

Det är så tråkigt att vara ledig.
Jag gillar att jobba, den sociala biten.
Men jag måste utnyttja den här dagen till max.


Efter att jag härjat hemma så måste jag ner på stan
och köpa smink. Ögonbrynspennan är typ 3cm lång nu så atteee..
jag köper nog TVÅ så man slipper detta.

En liten läppglans också kanske..

Min micky tog hem en ikea-katalog igår.
Han jobbar med utbyggnaden av ikea på barkarby just nu.
I höst far han till nästa bygge.
Fast han hinner tyvärr inte shoppa där.
Så vi bokade in oss på en helg så åker vi till ikea
i västerås.

Min prioritet nu är köksprylar och nya sänggrejer.

Så jag ska sitta och räkna ihop mina förslag nu innan jag gör något
annat så micky kan spana på det ikväll.
Samarbete!

Vi har just nu över 6000 på sparkontot och lägger till 4000-5000 till på fredag.
Då har vi nog så det räcker och blir över åt nya grejer.
Inte slösa för snabbt, men köket är viktigast och nya täcken, kuddar och dylikt
till sängen.
Ska köpa en ny madrass med eftersom vi kommer sätta ihop två sängar.

Blablabla, såå ointressant.
Men det ska bli intressant hur det kommer se ut när vi är färdiga med
att fylla vårt hem:3 Kommer inte bli en ungkarlslya.

Micky vill satsa dyrt bara för att vi kan, men jag håller tillbaka lite.
Dyrt är inte alltid bäst!


heöj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0