Ding!

Har knappt sovit ett dyft inatt men
det gör inget. Soltimmar!
Nere på ica säljer de jordgubbar för 15kronor litern.
Öööh? GOTT! De doftar som FAN!:)


Just nu vitlöksmarinerar jag tofufileer. Till det potatissallad! ÅÅÅÅÅÅÅH!
GOTTH!

Idag är det fredag, får se vad denna dag bjuder på.
Ska vika in lite tvätt, råkade sno grannens tvättid igår. Emokrig i
hela huset. Nädå^^, men jag fick hänga upp det blöta jag hann
tvätta på balkongen. Phiew.

Det är väldans varmt idag!

F.ö så har jag bestämt mig för en sak.
För att undvika alla frestelser och besvikelser
så tänker jag bli nykterist. För jag började röka
igen tack vare en fest. Men nu har jag slutat igen, micky med.
Men jag är så trött på drunken idiots som beter sig som..idiots.
Lika bra att undvika det tills operationen är gjord och färdigläkt.
Eller vet inte, finner ingen glädje i alkohol helt enkelt.

Så nu vet de få som läser detta DET.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0