Dong!

Ville inte att kvällen skulle ta slut igår.
But it had to, sovaaaaaaaaaauh.
Kan det inte bli helg igen?... typ nu!
Ikväll ska vi ut till sundbyholm och grilla!
Jag undrar vad jag ska äta, jag som ogillar precis
allting..varmkorv är gott dock. oohihi. Hoppas vädret inte blir sämre.

Imorgon efter jag varit på AF så ska jag och anna iväg o bada!
Om vi kan låna bilen dvs:) Och om micky bytt olja på den.
Bagageluckan har gått paj, och där är oljan. Hahah.

Mjaa, undra vad jag ska hitta på.
Bananflugorna har startat krig mot oss sedan vi börjat
köpa frukt, så har vi inte pantat flaskor på otroligt länge.
Men idag ska de dö. Jag ska nog köpa ättiksprit och köra
det gamla hederliga sättet. Eller vad finns det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0