:)

Heldagen med älsk var superduper i lörags!
Vi hade skitskoj:)

Idag, söndag, har vi badat massa mycket.
JAg har även fått veta att micky ger sitt godkännande
till att vi ska bli med valp inom den snara framtiden.
Med snar framtid menar jag inom ett år eller två.
Vincent ska hinnas bli kastrerad och vi ska ha kommit iordning
i vårat hem.

Det jag suktar efter är en bluenosepitbull

( det är en färg, inte en ras )

Underbart fin, silver:) Annars siktar vi på engelsk staff.



Och om ingen av dessa, så blirr det någon liten böghund.
Fast någon liten fjutt vill inte jag ha. De löper större risk
till att vara psykiskt instabila. Se bara på jack russeln och chiuauan!
Men allt beror på, förstås.

Men fy vad jag längtar.

I was born to do this:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0