:)

Japansk godismix
frukt
alien!

:D fast jag gick och la mig efter knappt en timma.
Är hos mamma o pappa. Micky och jag, men bara någon dag sådär.
De är bortresta dock,men det är lugnande för mig att bo här iallafall.
Vincent tycker också att det är kul.
Sov jävligt gott inatt, ojojoj. Inte sovit SÅ bra på länge.
Sängen är så stor nämligen. Märkte inte ens när han la
sig brevid.

Nu längtar jag som fan att få flytta.
Bo centralt men ändå nära eskilstunas finaste skogs-promenadstråk.

Jag och micky ska härja iväg till ikea helgen efter denna som
kommer. För jag jobbar. Micky lär ju ta hjälp av släkt och vänner
så jag känner mig lugn. Skönt att slippa flytten utan det är bara att komma
hem så vips är det mesta redan fixat hjahaha.

Fast jag vill nog hinna med att köpa nya kuddar, sängkläder och så iallafall.
En värd investering indeed.


Så ska vi få en stor tv, liten diskmaskin av min mamma och pappa i
inflyttningspresent:D Diskmaskinen är brutalt uppskattad haha...
För jag är en gris.


Äsch, vad glad jag blev.
Hemma hos mami och papi3<3 det är mysigt.
då tillåts man vara välmående och liten.
Det behöver man ibland, inte sovit här sen jag flyttade till lill-lyan.

spännande hur allt utvecklat sig.
Men jävligt glad är jag för det.


Sedan, är jag och partnern inför
ett val.
Vi ska bli "renlevnadsmänniskor" eller.. Ja nykterister.
Vi+alkohol går verkligen inte ihop.
Oavsett om vi gör det ihop ( eller AW funkar juhehe )
ellerVärst är nopg ifrån för man oroar sig så mycket.

Hur som helst, vi har ju pratat om det innan.
Det är värt att ge upp något så meningslöst som alkohol
och fokusera på det viktiga istället. Jag dricker dock inte ofta - pga kommande operation.
Så det blir inte svårt för micky att motstå frestelser. Eller what the hell, han valde det här själv.
Så enkelt var det.

NAEÖH.
dricka frukostyoggi och kolla bussarna.


Imorgon är jag ledig.
YES!
Sen 8 dagar i streck igen.
Sen en vanlig arbetsvecka.
Efter det är det säkert lugnt men jahg ska
ringa och tjata på dom iallafall:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0