God natt

Kan verkligen inte sova.
Jag har ju gått med beslutet att sluta
festa och dricka alkohol, i samband med rökning.
Vill lägga ner allt destruktivt. Även om jag inte festat
mycket alls det senaste året eller så.
Man blir nog en urbota tråkmåns av det.

Fast jag trivs med att vara lite tråkmånsig faktiskt.
Min kropp och själ klarar inte särskilt mycket ändå.

Ikväll harjag varit hemma.
tycker inte det är kul att vara ensam i stenby.
Särskilt när micky plötsligt skulle ut på fest.
Eller ja. Spela och öla, men det blev nog fest.
Karlar<3

Han kommer kanske hit sen när krogen stänger
så blir det väl en nattpromenad.

Tiden går så långsamt utan Minnie..
Det är jävligt tråkigt och bajsframkallande..

Det är för varmt också så jag kan inte sova.

Det är jobbigt att inte kunna det när man faktiskt är tröttlig.
TRÖTTLIG!

Imorgon ska vi nog äta kassler och potatis.
Vi tänkte göra det ikväll men pojkvännen ville
nog springa av sig lite.
Kanske jag ska springa av mig imorgon, bara för att jävlas liksom?^^,
Äsch orka det. Orkar inte springa av mig.

Det är svårt att försöka hålla sig till nykteristlivet.
Man blir lika uppskattad som ett predikande CP
och lika omtyckt som en fågelbajs i håret.
Lika tråkig som en stol med bara tre ben..
Jaooo....

Men jag måste hålla mig i schack, form osv.

Nä nu ringer jag micky istället.
Man får gnälla när man är halvfinsk. Det liksom är okej.
Man kan låta lite sådär liten och sårbar.
Då är man aldrig irriterande.
Typ:

" heii.. vad gör doo?"

Istället för:

" FUCKING BITCH I WILL CUT OFF YOUR BALLZ!"

Och eftersom jag mestadels bara är rakt igenom äcklig
så gäller det att jag spelar på att försöka vara söt.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0