Haha

Känner mig väldans gladare nu.

Lördag: Jag och micky hänger på time out och tittar på fotboll. Skitroligt! Mellan matcherna hamnade vi på bamboo city och åt mat. Gott! AÖH! Ja.. så drack vi väldigt mycket öl. När fotbollen var över gick vi hem en snabbis och bytte om, sminkade mig och dona sen drog vi till harrys och dansade lite.
Vi drack lite för mycket men vi hade kul som fan!

Idag har vi badat hela dagen tillsammans med min bror. Fett kul, vi låg i vattnet i flera timmar. Lekte vattenkull och dylikt. Vincent var med också. Han simmade sjukt mycket:D Men svalde för mycket vatten så han har pissat ner halva lägenheten, OCH utomhus. Fanns inget slut alltså. Men han kiunde inte hålla sigg, alldeles för mkt vatten.. Fast nu är de lugnt:)

Vi lagade tacos som blev sjukt god. SJUKT god. Nu ser vi på free jimmy och myser.

Nästa helg ska vi åka till gröna lund:) Så ska vi hinna med Orust innan vi flyttar. Grejt!

P,s
micky har köpt playstation 3, awsome shit. Men jag förstår mig inte på de:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0