hahhaha!

Att protestsupa är JÄVLIGT roligt har jag kommit på.
Mycket roligare än att gnälla.
Innan jag mötte upp micky och eddie så fyllde jag två systemkassar
med jättegoda cider i alla dess färger.
Micky hade ju varit ute hela natten utan att hört av sig:P
Fast det berodde på att micky lekte så mycket att han tappade sin
mobil som gick i tusen bitar. Tur att han hade eddie med sig då:D
Han är iallafall lite ansvarsfull hahah.

Hur som helst, vi käkade mat och delade knasiga gamla minnen.
Typ " vem har gjort värst grejer när vi va yngre?" - minnen.
Jag vann, mest för jag är tjej. Jag tror ingen vet hur förbannat
rebellisk jag var när jag var yngre. Stackars mina föräldrar..
Skulle jag ooch micky få barn ihop dock skulle vi springa bena av oss.
Vi är båda lika galna. Crazy-genes!

Men men, när vi åt klart så körde micky bilen under tystnad.
Jag tyckte det var jättekul för jag visste vad han tänkte.
Så stannar han bilen i centrum, ska in på bolaget.
Alltså, när jag skulle trotsa honom så trotsade han tillbaka.
Inte lite heller hahahhah! Så jag köpte lite MER cider:P Då blev han småsur.

Fast, vi hade typ världens awsome festkväll tillsammans här i stenby.
Vi tre. ( eller fyra med vincent ).
Vi började härja vid ett tidigt klockslag, som fan. Vi glodde film, diskuterae musik
och allt möjligt. Sen runt tio fick alla hungernöd så vi köpte grillad kyckling, vitlökskroketter och beasås!
All alkohol var sopslut och vi var verkligen skitfulla. Men glada!

Så, istället för att tjafsa. Festa istället!
Drick er redlösa tillsammans.
Straffa varann.
Straffa den andra som inte kom hem och var omöjlig att få tag på.
Straffa den ene för att denne betedde sig som en tjatig mamma med
down syndrome!

Nu överdrev jag, men hela spontanggrejen gjorde allting roligt.
Man bara skrattade åt allting:)


Typ: HAHAAAA.. Där fick du för du för du inte kom heeem^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0