Heh.

Sug på den du.
Komma här och bete sig.
Patetiska person. Larvpotta.
Men du är inte välkommen, inte nu och inte senare.
Visst, fortsätta sukta efter det du aldrig kan få.
Skrattar bara åt dig!;)

Ikväll så har man fått rejsa järnet.
Vi storhandlade på maxi, så nu slipper man tänka
på det denna vecka.
Mycket mat blev det för liten peng. Awsome<3

Så nu har man lagat mat. Köttfärsås ( jag använde sojafärs )
med ost och spaghetti. Fick laga två varianter för jag äter
helst inte kött. Micky fick rejsa hem till mig och hämta mitt
schema och sånt medan jag lagade mat.
Så nu har man ätit och gluttat i tidningen efter en ball soffa!:D
Lite oviss med säng också. Vi ska få säng av mamma och pappa
men det är två stycken man får sätta ihop.
Men då kan man ju inte rulla över till den ena för man har ju varsin madrass
och då kommer dom bara glida isär och ha sig.
Det ska vara trångt!

Någon som vet om man kan köpa som en STOR madrass?
Annars får man trängas i min 110 eller mickys 90säng.
Funkat hittills utan problem så why not:P
Är ju höst sen så. Då vill man ligga nära. Värmeeen!

Så gick jag igenom min lista.
Ni vet den jag skrivit om vilja mål jag ska uppnå under en
viss årsstrecka.
Micky smygtittade i den.. pinsamt ju!
Står ju typ personliga.. gullemål typ.
Dejtade ju micky när jag skrev den och det kan väl säga allt
om vad för fantasiönskningar man ville få ut av det:P

Fast, jag har allt jag behöver:)
Får ju leva tillsammans med min drömkarl<3
Finaste jag har, lyckligast!
Snyggingen från förr liksom;)
När jag bara var ett litet flickebarn och spanade in
den mystiska, snygga 19åringen.
heh!
Ödet förde oss samman, som fan! Väldigt spännande och nervpirrande:)


Aöööh. ska väl.. typ.. glo film och sen sova.
Jobb jobb jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0