Hello!

Jobbet gick ju helt okej idag.
Tiedn gick fort!
Cyklade sedan hem och tog en långpromenad
i skogen med vincent, som gick lös, i över en timma.
:O
DET ÄR JU FAN LIVSFARLIGT NÄR MAN HAR EN BLODTÖRSTIG HUND SOM JAG!

Äh.
Vemsomhelst kan promenera honom faktiskt.
Mickys mamma, när hon vad hundvakt över en dag
så jämförde hon min hund med tjuren ferdinand:)
Jag gillar den jämförelsen, just för den stämmer.


Nu ligger vincent brevid mig, jag ligger på en madrass på golvet.
Äter godiset som blev över igår(A).
Jag blir bara dålig i magen av godis.
Varför äter jag det?


JAg borde laga mat men orkar absolut inte.


Imorgon skaj ag storstäda min lägenhet, slänga grejer
och packa det sista. Det händer verkligen nu!
Nästa vecka är jag och micky officiellt sambos.
Det kommer kännas väldigt naturligt faktiskt.
Vi är ju som familj och bästa vänner<3

Funderade idag på hur det kom sig att jag och micky
bestämde oss för att flytta ihop:S
Helt ärligt så vet jag inte. Det flöt på precis som när vi
blev ett par. Ingen av oss gav klartecken eller signal.
Det var som att man bara " nä, nu flyttar vi till större "
utan att tveka ens, eller fundera.
Jag har fortfarande inga second thouhgts.
Är ju lycklig med honom.

Jag älskar att vi är så lika.
Jag älskar att vi är olika.
Jag älskar när vi kommer överens.¨
Jag älskar när vi inte kommer överens.
Jag älskar när vi skrattar och skojar tillsammans.

Och så vidare, erkänner nog att jag älskar allt
med oss. Allt med honom.
Och att få tillbaka det tiodubbelt får mig att känna
mig som att jag inte gör tillräckligt. Micky är så uttrycksfull
och känslig. Framförallt fysisk, det tycker jag mycket om.

När vi tjafsar så tycks det lösa sig av sig självt.
Som att det är konstruktivt tjafs, att man faktiskt
pratar med varandra hellre än att skrika.
Man förstår varandra, för man inte det så får man en
förklaring eller upplysning. Det känns så jävla nyttigt faktiskt.

Att han alltid finns där med alla svar.

Usch, eller nej inte usch.. Men fyfan
vad han är perfekt i mina ögon!


Så himla duktig som ska sköta flytten helt själv i helgen.
Han får hjälp av sin bror och svåger också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0