Men nice


Va ville jag med denna bild?
Just nu är jag sur. Men jag har all rätt att vara det.
Bara för micky har PS3 nu så får han inte ta min internetsladd
utan att fråga först! Onlinespel suger!
åååh, vilket i-landsproblem;) Men jag hatar teknikgrejerr och spel. Bah!
Så onödigt. Jag nöjer mig med att elda och leka med kottar eller något.
MAmma och pappa har seriöst TVINGAT på mig balla prylar.
Som min bloggdator och miniplattis haha. Och telefoner. Men icke!

Idag åt jag och mami lunch på stan!
Sushiiii, nomnomnom! Men jag tappade min sushi i knät:/
Åt ur knät.
Sen strosade vi på stan, jag fick en finfin jeansjacka från carlings, grådaskig.
Och ett par short leggings.
Sen jazzade jag iväg till jobbet efter en promenad med vinnie.
Jag jobbade lite, gick fort. Sen kom micky med hunden och hämtade mig
så åkte vi och simmade lite. Sååå nice. Men vincent är inte liiite trött nu;)
Han simmar som en galning. Han simmade tvärs över sjön! Helt galen!!
Så inte undra på att han för träningsvärk haha, han ville inte åka hem ens!

Så köpte vi lite mat, jag tog en sallad för jag är fet.

Nu glos det fotboll. Också blä.
Fick mens idag, den tog mig. Men det betyder att min pms
kommer dra åt helvete snart:)


Kommentarer
Postat av: Pontus

Låter gött att vincent simmar som en galning iaf! Bra för hans muskler! OH YEaH! nämenfan, eftersom du är så lat o inte orkar springa med honom så får han nöjja sig med simmandet! ;)

2010-07-08 @ 10:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0