Mihp:)

 
   
 
 
 
Från och med idag är det 18 dagar kvar tills vi flyttar ihop<3
Så himla mycket kommer bli så jäkla bra. Min etta som vi bott ihop
i under en prövotid (wtf han har varit här sedan jag flyttade in;) )
har bevisat att vi helt klart vill och kan leva tillsammans. Nu när båda har jobb,
delade framtidsutsikter och bäst av allt att vi har viljan, och kärleken.
Inte en sekund för tidigt eller sent att fatta det beslutet, med tanke på
hur lyckligt jävla kär jag är i karln, och bättre upp är att han känner detsamma
och behandlar mig därefter:) Ibland känns det som att jag inte gör nog eftersom
jag är en obotlig latmask men jag bättrar mig;)

Han är så himla fin mot min hund också. Älskar lille vincent som hans egen.
Och jag vill inget hellre än att det ska vara så:)

Men uh, jag längtar så förbannat. Nog för att det funkat i ettan så är de mycket
annat som saknas. Såsom space. Inte för att vi vill vara i varsit rum, utan mer garderobspace, köket och sådär.

Mmmh, och nya lägenheten har BADKAR! Jesus christ. Där lär vi ligga och mysa många fredagskvällar
och bara bubbla runt med badsalt och gud vet vad. Själv har jag ju planer på att ha några kalla öl och en god pizza framställt vid badkaret. Så kan man ligga där och bara vara livsnjutare.

Det är så mycket vi planerar, går inte att ta upp allt. Men det känns otroligt bra.
Sådär villkorslöst, som en familj. Skulle det rasa vet jag nog inte var jag skulle ta
vägen eller vad det skulle bli av mig själv. Man är hel som sin egen person, men man fyller
ett viktigt tomrum med honom. Och det är bara han som kan fylla det tomrummet dessutom.
Bara, bara han. Ingen annan och inget annat.


Idag har jag inte gjort mycket, åkt hem en sväng för att ge vincent
mer antifästingmedel, klippa hans klor och bara fisa lite. Det är bra
trist att vara ensam i en stor lägenhet sådär, hellre litet. Känns mer okej då haha.
Att sitta liksom, och baravara. Fast sjukt hungrig är jag nu. Weeööhiih..



Puss på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0