Morrn!

Vi tittade på IRON MAN!
Sjukt bra ju, älskart!
Vill se tvåan nuuuuuuuuuh!


Förövrigt är jag jävligt tjock så det blir nog en långpromenad
ikväll.
Så jävla varmt att man inte orkat röra sig.
Inte konstigt man blir tjock och smal samtidigt.
Vet inte riktigt hur jag har mig med kroppen, men det ordnar sig.
Är inte överviktig iallafall så jag ska väl vara nöjd med det.
Hepp!

Mååååste börja tränaaaaaaaaaa!
Måste vara fit for fight inför operationen.
Kul, när man nämner det, så tror folk att jag ska göra större haha.
NO WAY JOSÉ! Stora bröst är fult. Och är det inte fult nu, så blir det
fult med åldern. Lika bra att görat när man är ung.
jag och mamma spånade mycket om vilka gener som satt sig på tuttarna.
Var kommer de ifrån?
Men sen kom vi fram till, att det måste ha haft med ätstörningarna att göra.
För er som inte är lika smarta kan ju grunna en stund för jag tänker inte gå in på det.
Nej, jag hetsåt inte. Men grunna ändå! Kan vara bra för er:3





anyway, jobba idag. Till stängning, sen jobbar jag ensam i helgen.
Ska bli kul! Har _en_ ledig dag och den är på tisdag. Hehe!
Kör i viiind!


Vet inte riktigt hur jag ska hinna me att plugga.
Liksom, micky anser att jag bör satsa på körkort ( NO WAY JOSÉ! ) som han erbjuder
sig sponsra plus studier. Men det känns ju bara gay.
Jag tycker om det lilla jag lyckas tjäna ihop, att kunna bidra med.
Vill inte sitta där och låta honom stå för allt även om vi beslutat
att ha gemensam ekonomi för att öka chanserna och förmånerna för framtiden.
JAG vill vara med och tjäna ihop dom pengarna. Men om jag pluggar blir det
en investering för honom och mig.
Bajs.


Jag kan bli en bygg-tjej! Då kan vi jobba på samma bygg och tjäna över 50 lax
tillsammans varje jävla månad. Hur awsome vore inte det?
Men nej, vi håller oss på runt 30. Och det kommer ändå bli snålt framöver för vi har
en lägenhet att göra hemtrevlig<3 Så man kan bjuda hem folk och sånt:)


Jag är överdrivet stressad inför flytten.
Det är så illa att jag mår dåligt.
5e gången eller något jag flyttar, på mindre än ett år.
Klart man blir väldigt stressad. Hoppas jag får fast mark under fötterna nu och
kan känna mig som hemma. Vore underbart.


Ska simträna i höst. Det har jga bestämt.
Jag tyckte jag hörde mamma säga att hon ville
vara med på det, skulle vara skitbra för oss!
Plus att hon är den enda som förstår mig och hur det är
med att just träna. Långpromenaderna tillsammans med hundarna
lär bli fler när vi bor nära varandra med.
Men jag önskar mig verkligen att få simträna för jag kan verkligen inte
träna på vanligt vis. För det är för tungt med brösten. Det har jag äntligen lärt
mig erkänna och förstå efter alla år. Därför jag inte orkat uppehålla
någon fysisk akvititet särskilt länge för det spänner, drar och man orkar
inte hålla upp andningen. Jag springer i princip aldrig och har inte gjort det
på åratal heller. Inte för det dunsar för mycket utan det är helt enkelt för tungt.


Önskar mig så ett par normalstora bröst som inte gör livet surt för mig.
Konstigt låter det men så är det.
Jag undrar hur mycket bättre jag kommer må av det.
Har sedan länge fantiserat om hur jag kommer se ut + att bli vältränad då haha!


anywho.


Idag har jag och micky varit ett kärlekspar i 6 månader.
Det sa han till mig igår.
Jag har inte riktigt koll. Men fan vad fort tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0