Nöjd!

Micky kom till mig igår kväll iallafall, suupriseade järnet!
Blev förstås skitglad. Pallar inte att sova utan honom<3

Idag har jag lämnat polisanmälan och tips hos djurskyddet.
Är trött på att se honom sparka och slå sin hund, på öppen gata dessutom.
Då vill man knappt tänka på vad som sker mellan väggar och stängda dörrar.
Finns nog inget jag hatar mer än djurplågare. Och jag  har alltid lekt djurräddare
sen jag var liten, så jag kan helt enkelt inte se på tyvärr. Skiter i om jag kommer
få skit för det. Att han inser att det är jag som lämnat lappen, att det är jag som anmält.
Men rättvisa! Och människor som är aggressiva, misshandlare, pillertrillare osv
har jag nolltolerans mot. I synnerhet de som slår sina djur och anser att det är okej.


Att det är okej att skrika, nypa, sparka och slita och dra i jycken.
Det är inte okej och kommer aldrig bli det! Man ska vara kärleksfull mot sin hund.
Det viktigaste för en hund är att få vägledning och massor med kärlek. Det är så
en relation mellan människa och hund ska te sig. Inte annat.

Nu känne jag mig iallafall nöjd med min insats. Att jag vet att jag kan ringa
ett samtal om jag hör eller ser något så kommer dom. Eller om jag inte ser dom alls.
Inte sett dem gå ut med hunden sen iförrgår kväll. Morgonen därpå satte jag upp lappen
om vad jag sett de senaste månaderna. De har väl rymt, skulle inte förvåna mig. Äckel!

Jag är trött på dumhuvuden, på riktigt.
Depraverade tjernobyldrabbade borderlineskithögarrrrr

Kommentarer
Postat av: A

Snyggt jobbat! Hoppas du är riktigt stolt över dig själv, tur det finns någon som griper in när värnlösa djur far illa.

2010-07-01 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0