Sedär!

Nu är man ledig i några dagar.
Sen jobbar jag massa dagar, till stängning, i streck.
Men ja gillar det ändå.

Jag och micky bor hos hans mamma ett tag.
Den lilla lägenheten blir alldeles för varmt och det är
skönare för vincent att ha en tomt att rulla runt på.
Så är det mer trivsamt här. Cpgrannarna vi har är mongo.

Men snart är det flytt!
Lite problem dock..
MB  fastigheter tar ledigt och kommer tillbaka dagen innan vi flyttar.
Och dagen vi ska vaara ute är en måndag.
Jag jobbar helg, micky pendlar i veckorna.
Så helgen måste vi få nyckeln och flytta då!
Tur att de som bor i den lägenheten vi ska till har samma problem
så det ordnade sig. Vi får nyckeln på fredagen eller lördagen.
Vi ska även köpa deras barbord med stolar! nice:) bara 400, fett värt.

Sååå..
Annars är väl det inte så mycket mer?:)
Kollar runt på kennlar osv. Siktar nog in mig på amstaff faktiskt.
Skulle så gärna viljaha en blå.Det är en så vacker silvergrå färg
på hundarnas muskulösa kroppsbyggnad!
Men jag är inte omöjlig. Självklart väljer jag valp efter individ.

Är väldigt längtig.



Åt lunch med mickys mamma idag.
Hon jobbar på prematuren på sjukan.
Barnsjuksköterska alltså.
Jag ska få gå en praktikdag där, kommer hjälpa mig
välja inriktning tror jag med högskolan och så.
Socionom, beteendevetare eller sjuksyrra efter vald inriktning.
Tur att man är ung så man får vela och prova sig fram:)



Är mycket nöjd med livet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0