Tjena!

Han kom aldrig hem, svarade inte på telefonen heller.
Dock, är han inget asshole för det inte. Har man haft en
jobbig vecka på jobbet så vill ju grabbarna ut och leka av sig
hela natten helst. Tills de stupar någonstans.

Fast, nu är det slut på det:P


Just nu lockar jag mitt hår och tänkte göra om mitt
utseende helt och hållet så folk tror att jag verkligen är snygg (Y).
Om ni bara visste.. I was born UGLY!
But now I can trick people into thinking im really good looking.
I do this:


Eller den lockade versionen.
Utan glasögonen heh!


Hur jag egentligen skulle se ut skulle ni inte klara av.
Jag väntar fortfarande på att jag ska bli snyggare med åldern.

Dock är fejk great.
Löshår<3
Sinom tid: Riktigt långt hår som inte är löshår<3
Fast jag kommer aldrig sluta använda hårförlängning.


Mannen verkar tycka att det är finast utan dock.
Men seriöst hur kan man tycka det?
No eyebrows, mamma mobbar mig jämt.
Små, snikna pojkögon - tack finland!
Samt mitt korta, svarta, slitna hår. Lyckades
av ett mirakel klippa min lugg helt ful så den är oanvändbar.
Nu verkar det som att vi ska åka och bada också.
I vilsta.

Allmäna badställen kräver ett perfekt utseende.
Har man inte kroppen. Gör hår och ansikte.
IT IS THE ONLY WAAAY:O



Kommentarer
Postat av: C

vet att du inte fråga om någon åsikt, men fick jag ha en, så tycker jag att du ska spara ut brynen.. du skulle vara mycket finare i det. :)

2010-07-21 @ 14:59:40
Postat av: X

Jag måste säga att du visst är fin. Typ hela tiden.

Inget tjockt på den kroppen och en hel massa utstrålning. Glöm bara inte att: It takes two to Tango!

2010-07-23 @ 00:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0