Tjena!

På mindre än ett år har jag hunnit flytta och byta hem 5 gånger.
Vuxenpoäng? Härj-flyttar´?
Yeye.

Har iallafall adressändrat för mig och micky nu.
Skulle på ett infomöte om jobbgaranti på AF men
jag kom på fel möte, fel dag också. Se där!
Hamnade i en lokal full med typ krigsdrabbade medelålders.. afghaner
or something. Alla var läskiga och glodde på mig.
Tur att jag kom fel. Typiskt svenskt av mig att känna så.
Imorgon var det jag skulle på infomöte! Och jag ska även
jobba imorgon, men inte så länge. Mellan tre till halv sju bara
så det kommer blii en bra dag. På måndag börjar jag jobba efter sommarschemat!

Efter skatteverks-adressändrings-påskrivningstjosan så jazzade jag till Värjan
för att skjuta iväg papper till min handläggare. Skrev även ett litet brev ( jag och mina
jävla brev, informatören är vad jag är ) om hur jag kommer jobba nu och vad jag vill
göra till hösten, att jag ville ha hjälp med att komma in på någon kurs på komvux.
Bra tips det, prata ALLTID med er handläggare om sådant för då kommer ni in desto
lättare! Sist skjutsade dom in mig snabbt som fan ju. Och det borde dom göra igen!

Ska läsa distans, läsa upp matte b och kanske något om företag.
Är fortfarande sugen på min framtidsdröm, men ska tala med studievägledare
om vad som kan vara passande. Prioriteten på högskolan är socionom.

Sen jazzade jag och bror runt på stan, åtlunch, hämtade hundfoder och nu är jag
hemma med ont i fötterna. Ska tvätta klockan två, gott!

Heöj!

Känner mig ganska awsome, som ska jobba och plugga. Man har inte råd med
aatt bara plugga liksom! Man måste få in arbetslivserfarenhet och pengisar med!
Duktig man kan vara ibland. Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0