tju

Min lediga dag.
Vaknade skitpigg klockan åtta.
Mest för micky smsade mig då:P

Då gick jag upp och tog morgonpromenaden
raka spåret till djurkliniken för vaccination.
Han fick sin spruta, en liten bedömning - i mycket bra form
och han väger ju 20.3kg. För ca en månad sedan vägde han 19.
Så han går upp i vikt stadigt, skitbra!


Nu är jag hos päronen igen.
Funderar på vad jag ska unna mig för lunch
på min lediga dag?
Tror faktiskt det blir pizza.
Får mens snart så jag kan inte bli fetare än
vad jag känner mig nu.
Nää, men vi får se vad jag hittar på.


På torsdag kväll hämtar vi nycklarna:)
På fredag kväll flyttar vi in.

Underbart eller hur?


Igår kväll fick jag leka brevbärare.
Mor och far bad mig kolla deras post.
Post hade det kommit, även till andra som de smygit
ner i deras brevlåda. Så jag fick springa runt till grannarna och dela ut.
Mitt i allt tappade jag bort dersa nyckel till brevlådan.
BAH!!!
Lite senare kom en granne med den,hade glömt den i brevlådan helt enkelt hahha.

Då berättaed jag för micky hur snälla och rara alla är här.
Att typ detta område är det enda jag verkligen trivs i i eskilstuna, vad kan det bero på?
Alla här är så jävla snälla.
Micky gav mig ett bra svar på det.

För att de som bor här tjänar bra, har bra arbeten, livskvalité och stort socialt nätverk.

Inte som att det är något negativt, utan bra!
Och det fick mig att tänka på varför det flesta mår så jävla dåligt och är förbannade jämt.
Ni suger, helt enkelt. Sad to say.

Min godevän Jackie ska flytta till sitt drömhem i åkers styckerbruk i september.
Galet glad för deras skull, de lär trivas och jag kommer vilja hälsa på!
Landet<3
Där kan de frodas, söta lilla familjen:) Tycker det är så underbart att trots att de
är så unga så bestämmer de sig att satsa på vuxna prioriteringar. Som är viktigt för dem
som familj. De förtjänar all lycka, gud deras lilla Elias är så jäkla söt..

Det är skönt att man har ett fåtal normala, glada, underbara och framförallt kloka
människor omkring sig ändå. Liksom min Anna härjar på med sin utbildning och fokuserar
allt på det. Jag och micky jobbar röven av oss. Man har aldrig tid eller ork att ses.
Men det gör inget när man vet var man har varandra.  Starka individer ftw!

Nåja:) wie!



En ny bild på mig^^,

ska man gå tillbaka till röd page?


Kommentarer
Postat av: Jaqueline- Mamma till Elias.

<3

2010-07-27 @ 18:05:30
URL: http://whitetrashdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0