uppe 04.30

Det som är fint att gå upp så tidigt är att det
är då micky går upp för att åka till jobbet.
Vilket betyder att vi kan ligga och titta på varandra
en stund och kramas.
Extra mysigt när det regnar och åskar ute, men så
måste man ryckas ifrån varandra.

Och ikväll sover han hos sig för att han ska packa allt
det sista och grejsimojs.
Samma för mig.
Riktigt jobbigt att stressa fram det, vet inte hur jag ska få
till det riktigt men det blir nog bra ändå.


Tur att mamma ochpappa har lämnat
regnjacka och paraply här. Stora paraplyet!
Hoppas det inte är det som är trasigt:S


Fyfan kommer hata denna dag och natt.
Regnskur.
Ingen micky att sova brevid.
Regn.
Gå upp för tidigt.
Åska.


Fyfan det hade varit awsome om man fick
ligga kvar.

Igår kväll glömde jag också att äta.
Damn!
Märker dock att jobb-byxorna sitter
lösare. Allt tack vare goda ät-tider:)
Menj ag glömed middagen igår, orkade inte
riktigt.
Så micky gjorde sig besväret att köpa mig
en mosmeny från statoil. Massa rostat lök
och gurkgrejs som jag tycker om.
Det satt fint halv elva på kvällen.

Så man är lagom trött nu, ska ut med hunden
som lär tvärvägra att gå ut.
NO SHIT!


Men blixtrar lite med så jag ska dra ut alla kontakter.

Men vincent är duktig. Han ligger och sover i sin
bädd eller på mattan. Han håller sig nära dörren haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0