Vuxna tjejen igen

Jag baaa går upp tidigt för att diska och småstäda, bädda sängen?
OCH färga håret! Kolsvart this time. Blir pra det.
Köpte en fett söt orkidéblomma att ha i håret med. Very niiice.

Så nu har man tagit ur och satt in en bullet i näsan.
Jag ska jobba idag.
Vet inte om jag ska ha på mig baströjan jag köpte på HM.
Ska kombinera den med  jobboutfíten sen. För jag ska
tatuera underarmen snart och det kan inte skjortan täcka^^,
Och jag respekterar mina kunder så jag tänker i förväg.
Det är ganska pinsamt när de frågar om taatueringarna när man står
i kassan och vill att man ska spexa för dem. Privatgrejer och jobb ska gå isär.
Så det där blir nog bra:)

Jag skulle på infomötet om jobbgarantin idag.
Men det känns onödigt, jag menar, har redan tagit dom där kurserna
och jag har ju ett jobb? Allt jag vill är att plugga!
Men komvux tar så lång tid... Så jag har bestämt mig på RIKTIGT
nu att plugga hårt till högskoleprovet som är i oktober.
Och klara det. Sen söka på dom poängen till högskolan, men ändå fortsätta
jobba. För jag vill inte ta studielån. Never eveeer.

Men men, bara att tuta och köra!

Jag har råkat beställa en ny septum till micky med, lite tjockare ring fast svart.
Och en ny bullet till mig. Fick bli en 4a. Är sugen på att töja till 4.. Vet inte om jg vågar.
Har 3.2 nu men det ser så litet ut. Aja. INTE längre än 4 isåfall!

Ska nog posa lite sen, har en fetbra dag! Älskar livet som fan.
Man känner alltid så när man hafft låna samtalet med mor.
Så får man öppna ögonen mer och inse att saker och ting kan gå snabbare
och lättare fram om man vill.
Genvägar är bra ibland. Högskoleprovet är faktiskt en genväg.

Men då gäller det att klara det också förstås.

Nu ska jag ge min hund mat. Som förövrigt börjar få riktigt
snygga muskler och kroppsform redan två veckor efter
jag bytt foder! Pälsen börjar bli mjuk som fan ( istället för svinborst ) och glansig.



SNART ÄR DET LÖRDAG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0