AEÖHHEÖJ!

Idag bar micky mig.
Jag har tydligen gått ner i vikt.
Ser en man, eller märker, det så kan ju fallet inte vara annat, hahah.
Kalas, bara att fortsätta med kesodieten då:P
Fastän jag fuskat järnet och ätit pizza.. eller..
Who cares, jag har varit assjuk denna vecka.

Nu börjar en ny vecka.
På fredag tatuerar jag underarmen, blir typ hela.
Awsome!
Mamma gillar det inte, men mammor är till för att säga nej^^,
Men förfaen, jag kan inte gå runt och se halvfärdig ut.
It never eeends!;D
Ska bli sjukt kalas att få gjort iallafall.
Så jävla värt det, totally.

Sen när jag gaddar magen får vi se när jag har tid till.
Bruttan har ju börjat skolan och jag jobbar så konstiga tider ibland.
Bara för det är jag så lär jag vara upptagen på fredag så jag inte kan tatuera mig ahaha.
Men usch, hoppas det inte gör För ont? Nog för jag gillar smärtan men jag är en fjolla
innan Do-day ialllafall. Kommer bli sjukt bra iallafall. Älskar att tatuera mig!

Som jag sagt innan!
Andra går till skönhetssalonger, fixar naglarna och sminkar sig.
JAG tatuerar mig för aatt bli fin.
Och snart operation med. Längtar som fan! AH!!!!

Nä, nu har jag och micky varit och handlat på willys.
Vi hyrde en zombiefilm jag inte sett innan med, och jag har nog sett
största delen av alla skräckfilmer/Science ficition som gjorts genom tiderna:P
Men denna är lite nyare. Så det ska bli intressant. Oavsett om zombiefilmer är bra
eller inte så måste jag ha sett dom. Kultgrej eller vad man kan kalla det. Jao.
Worth stuff ändå.

btw, keso med äpple/päron/vanilj smak är sjukt god!
Bli smal bli smal bli smal bli smal bli smal bli smal bli smal!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0