Blev sjuk iallafall

Febern tog mig, så jag har legat hela dagen.
Inte kul att man skakar och frossar så fort man står upp.
Men hunden måste ju ut så.

Nu har jag mosat i mig två iprenisarr och hoppas på
att karln ändå kommer ta mig till dannes för tacobuffe.
Annars går jag dit själv, jag må vara febrig sm fan men jag
vill verkligen ha deras tacos. Och jag har inte ätit på hella dagen.
Så bajs!

Hmm..
Hoppas verkligen min bror kan sitta barnvakt för min hund på lördag
så jag kan följa med och fiska.
Får ge dem världens största godispåse if they do:)
Liksom, åka båt och fiska strömming. Hur kul som helst!

Det gäller bannemig att hålla sig aktiva om man ska bo ihop.
Jävligt värt är det :) Orka bli soffpotatisar och sjunka in i total
omtöcknad av.. fyra väggar. Nä jag vet faktiskt inte vad jag menar haha.
Men hitta på saker ofta är nog jävligt bra för en relation tycker jag.
Inte bara sitta hemma och tro att det är mysigt.
NAJJE!

Öh, nu snart ska jag ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0