En helt sjuk dröm

Imorse drömde jag något helt cp.
Micky pussade mig hejdå och jag somnade om.

Jag drömde om att jag skulle föda, efter en graviditet
jag inte märkt av. Ni vet man kan ju vara gravid utan
att veta om det.
Åh, det var så sjukt. Så tankarna går igång MEDAN man drömmer!
Anyway, jag födde barnet. Och jag kände i hela kroppen hur ont
det gjorde. Som om det var verkligt och på riktigt. Att det hände!
Bebisen blev en pojke, en sjukt söt en dessutom. Som att se in i framtiden.
Kommer fortfarande ihåg hur det kändes att hålla i honom liksom! - siiick:S

Micky trodde inte på att det var hans, alla mina kompisar tog avstånd
från mig. Den enda som stod vid min sida var mamma.
Men trots allt det så var känslan i drömmen som om det inte gjorde någonting
eftersom jag hade min lilla bebis som betydde allt i världen.
Jag minns att jag gav han namnet David.

Jag gick till en läkare, i drömmen, som skulle undersöka mig
för jag ville veta varför graviditeten varken syndes eller att kroppen
inte förberedde mig psykiskt. Och att jag, ja allt var som vanligt.
Han undersökte och förklarade sedan att det var fel på min livmoder.
Som att den hade "sjunkit ner" eller något. Och det var därför graviditeten inte
syndes. Någon missbildning, dont know..
Och att jag aldrig skulle kunna få barn.
Och då var plötsligt David borta! Han hade aldrig funnits.

Sen vaknade jag helt kallsvettig och ville grina typ.
USch, jag gillar inte den drömmen..

Men drömtydning är jag inte bra på. Vad fan kan sånt betyda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0