Fis!

Jag är frustrerad.
Vill gå ner i vikt, som fan.
Jag härjar ju, men jag vill ju helst att 10kg ska bara POFF BORTAA.
Men ne:(

Det är som så, att när min operation ska göras
så tänker de gå efter vad som är propertioneligt med
min kropp. Så i nuläget lär jag hamna på d/E kupa gissar jag
på om det ska anses vara lagom för min kroppstorlek.
För jag är ju bred, tycker jag.
Så nu väger jag 64, eller 63. Kanske 155 efter midsommar?
Hur som så vill jag gå ner till ungefär 53-50 så de tar bort
mer. Vill nämligen önska mig B/C kupa. Visst, det kommer bli
en megastor skillnad till vad det är nu.
Men vad gör det nu när alla redan vet? Jag tror de flesta ändå
blir glada för min skull.
Orka bry sig liksom..

Hur som, det här med att äta sig smal har jag ju lyckats med innan.
Levde väl på soppa och vegetariskt. Men det är sjukt svårt när man
lever med en karl som hellre äter kött än grönsaker! Pasta osv.
Allt sån min mage inte är van vid^^, Och så chips, men det är ju
något jag bidragit med själv hehe.

Jag ska iallafall gå in hårdare för det nu.
Cut out everything.
Men hur gör man med smoothies? Att få dem sötare men ändå smala.
Blåbärssmoothie tenderar att bli sur. Och socker vill jag inte ha i.
Kör med yoghurt, vaniljsmak. Det sötar till det. But still.
Behöver med inspiration. Kan ju inte ha yoghurt hela tiden?
Nä. Ska koka linssoppa nu, det är jättegott:) Smakar som
ärtsoppa!

Jag vet att kött är proteinrikt osv. Men jag kan helt enkelt
inte äta det.  Hela kroppen kväljer av det, samma med fisk.
Och det är nog psykiskt varför kött och fisk är så svårt för mig.
Men jag kan inte äta det om jag inte vill. Så...

Men ge mig gärna tips, ni som kan, på bra recept på smoothie:D
Gärna med melon eller kiwigrejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0