Fis!

Jag har en intensiv längtan.
Tänkt på det hela tiden i flera månader.
Vet inte hur många månader men det är många!

Jag vill ha bebis<3
Nej inte i magen, inte än!
Men en pälsig, bollig, pipig bebis:3
Klockan bara ringer och envisas, vill ha en till furrball att klappa
och mata!^^
Vill utöka min lilla djurfamilj:)

Min största önskan är ju en till hund.
En renrasig pitbull, amstaff eller boston terrier vill jag ha.
( Vad är det med mig och terriers numer? Förr gillade jag dem inte alls )
Men två hundar har man inte riktigt tid för tror jag. Eller jag vet inte.
Det blir ju dubbelt så omständigt än vad det är när båda jobbar.
Fast den önskan vill jag slå in när Vincent blivit vuxen.

Annars så är det ju denna underbara kissemiss av ras devon rex
jag längtar efter. De är så vackra och tillgivna!
Fast iöverhuvudtaget så behöver vincent en vän när han är ensam hemma.
Han är en så sällskaplig hund så han behöver en lillebror eller syster.
Plus att jag skulle känna mig mer trygg, glad osv om jag får vad jag alltid har önskat
mig sedan jag var liten. Att ha min egna lilla djurfamilj kan man väl säga.
Det har alltid varit viktigt för mig. Nästan som en prio1!
Men jag kan vänta^^,

Jag börjar inte jobba igen förrän v.28..
Tatueringen blev uppskjuten till 17ejuli..
VAD ska jag sysselsätta mig med?

Vincent är extra mammig idag.
Vaknade av att han skedade mitt ben.
Han håller om hårt med framtassarna liksom.
Just nu skedar han min fot. Söt!

But still, VAD ska jag göra? Typ sjukt långt kvar ju.
Kan passa på att banta mer kanske.. Jåå. Träna hela dagarna?

Haha. Ååh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0