Hachi

Hachiko, typ världens bästa film om man älskar att grina!
Det gör ju inte jag, menee.. jag såg den ensam så ingen
såg mig:p

Annars då? still ill. Blev ingen tacoböffä igår heller.
MÖh!
Men så är det:3 Får väl bli när jag är frisk.

Och om inte många veckor flyttar vi dessutom, om less than
två månader mosar vi!
Kommer fan bli spännande:D Prövotiden i min lägenhet
har ju överbevisat att vi klarar att leva med varandra liksom:P
Eller snarare älskar att leva tillsammans om man nu måste vara
korrekt.
Och våra föräldrar håller typ på och pratar om baaarn osv.
Sen avslutar de replikerna med: men ni har mycket tiiid på er!
Söta alla är, verkligen skitglada för vår skull:) Och det känns jävligt bra.
Nu är jag inte gravid även om man kanske kan tro det ahaha.
Dör verkligen på min lönnfeta kropp.
Men tydligen bara jag som ser, but still. Not funey!

Nä nu ska jag sova bort livet litegrann. Haha, lite knäppa blickar jag
fick nu på morgonen.. var nämligen ute och rastade vincent i min vinterjacka
hahhaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0