Hej!

Fyfaön.
Tog tag i äckeldisken vi lämnade kvar.
Vilka grisar vi är!
AÖh, nu är det rent iallafall, eller disk igen
för jag lagade mat åt mig och hunden.
Vincent äter färskfoder nu, utblandat med ris så han håller sig mätt.
Jao, blir bra:)

Själv åt jag grönsakssoppa.
Jag mixade morötterna och lät resten koka i det.
Blev riktigt gott, frös in resten:)

Nu funderar jag på vad för awsome smoothie jag ska
göra till min älskade karl.
Sen när jag städat färdigt.
Jag känner på mig att han behöver en energikick i form
av Cvitamin och goda smaker idag. Han sov dåligt inatt.
Or we all did. Stress stress. Stackars skruttlern.
Så en smoothie gör honom förhoppningsvis glad.

Mamma kommer över med grillkött sen också.
Det som blev över nere på Orusten.
DÅ blir micky med all säkerhet superglad:)


NEJ!
NU ska jag städa. Står inte ut längre:S
Liksom, oordningen är total. Vet inte var jag ska börja ens.
Ska se om jag får låna något att tvätta govlen med av bror.
Annars tvingar jag min karl att köpa det till helgen hihi.

Pjutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0