heöj!

Jag har haft en jättebra helg!!

Fredag: Ut och härja med bästaste anna och tysk. Hela kvällen var helt fenomenal enligt mitt tycke! Längesen man hade så roligt:D Trots damptjejen som betedde sig som en 15åring i en 26årings kropp. åh, jag är sdå trött på osäkra tjejer som ska skylla saker på mig som jahg inte ens gjort. Hahah, fick ett personangrepp med personlighetsbyt på 2sekunder. Varför är så många jävlar helt instabila? Men det flabbade vi bara åt, man vet ju ändå vad den typen av folk går för så man var inte förvånad:D Bara för att jag är stabil och säker på mig själv så ska jag inte hämmas av dessa dåliga dumhuvuden:) Lägger ingen energi på det, mer än hånskrattet. Åfy vad elakt. Liksom, jag är vuxen människa nu och har verkligen inte behovet att lapa uppmärksamhet genom att vara arg, ledsen, manipulerad osv. Iofs så har jag nog aldrig haft det behovet, för jag förstår mig helt enkelt inte på det. Men jag måste erkänna att jag faktiskt, helt ärligt och på riktigt, tycker synd om de som känner som de gör och agerar utefter det.

" Varför är du så taskig mot mig och flirtar med honom?"

- Haha vadå? Jag har förfan en pojkvän och lever edt liv jag vill leva. Så när jag och min anna bjuder in en ny perosn i vår bekantskap och gillar läget, har kul osv. Så är man en whore mer eller mindre? Det flabbar man bara åt. Så jävla löjligt:) Men man kan väl förstå känslan om man själv skulle svansa efter någon som inte ville ha en. GE UPP, GÖR OM, GÖR RÄTT, MÅ BRA. Bah! Skyll inte på andra bara för du inte funkar normalt liksom. Man får inte vara glad längre, eller ärlig som person ens. För då lbir folk misstänksamma och ba: OMG! ... nä vet faktiskt inte hur jag ska förklara. För helt ärligt så bryr jag mig väldigt lite osm sagt. Men ändå, ganska kul att reflektera över..

Lördag: Vaknade, bakis.. men tiog en mysig runda på stan och shoppade lite med karln. Så åt vi megabuffen på bamboocity, de är lite lyxigare på helgerna har ujag nu märkt. Det gör vi om! Sen tog vi varsin öl på HÅPES uteservering och bara glassade.
Efter det köpte vi en jordkrok eller vad det heter till vincent och sen tiull systembolaget och köpte några öl. Så tog vi en ölfika i mysiga parken och vincent tyckte det inte var roligt. Hans första sommar, så att ligga och glassa i gräset är nytt för ohnom. Särskit med massa folk omkring, men det var roligt ändå.Vi låg där i FYRA timmar och bara pratade.
Sen åt vi middag och hyrde fyra filmer. Varav två vi ska se idag. Awsome.

Idag så var vi på dop. Asfint! vi var i mellösas kyrka, mickys systerdotter/gudson skulle döpas. Micky var sååååååååååå stilig i kostym. Ny frisyr har han skaffat sig också. Nöjd jag var haha, så jäva snygg! morr!
Och dopet var fint, jag fick sitta med mickys släkt som var typ längst fram, vi åt mat och fikade. Lekte med mickys småsyskon, ja helt perfekt och kul var det. Så himla fint därute:) Så efter dopet tog jag och cmiky en liten tur på landsvägarna och bara njöt. Nu har vi lite hum om var vi skulle vilja bo när vi börjar spara till hus, sen!

nu ärv i hos mina föräldrar, vi har grillat en massa och ätit. Asgooott mnomonomonom!!!!
Snart blire glaass, asbra helg detta:) snart ska vi hem ioch se resten av filmernaoch bara mysa.

wie!


Nästa helg ska vi ut och fiska strömming dessutom:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

SYSTERSON, MENADE JAG.HAHA/LIZ

2010-06-06 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0