höj!

Fredag: söp som fan med pojkvän och vänner. Vi hamnade på en skitkonstig lokalfest som vi rymde ifrån, vi jazzade runt.. jag och micky diskuterade flytten resten av kvällen och var sådär skönt asociala som vi är när det bara är vi tillsammans haha. Vi hade sjukt kul ialalfall. Vad ville jag med att ragga på min egen pojkvän förresten? Pinsamt, fast lite kul ändå!

Lördag: galen bakisdag. Vi drog hem till mami och papi som gjort mat och härjade om prinsessans bröllop.
Det var fint, sen tjatades det om när jag och micky ska gifta oss? Haha, knasfinkar!Sen fortsatte jag att vara bakis resten av dagen^^,


Söndag: Shoppiing! Älsk var rar och köpte en ny mp3 till mig ( och en matchande till sig själv, hehe! ), en ny hundsäng till  vincent och en sprajlans fin och dyr mixer. Och den är sjukt awsome! hahah:D Ska nog prova den ltie sen lagom till micky kommer hem. Se om han gillar mina smoothies. Vi köpte liksom sjukt mycketfrukt och skräp för det där. Men jag har en liten idé om vad som kan bli gott. Den vi gjorde igår blev..ja god men.. lite för många olika smakr hahah:D
Han bjöd påmat osv, ja som varje helg numer. Haha.. Aöööh..

På torsdag glider vi ner till Orust med:D kommer bli så jävla mysigt! Vi ska bada, fiska krabbor och äta gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0