Jag älskar vår mixer!

It did it again!

MAN KAN GÖRA EGNA SLUSHIES MED DEN!
Så jävla populärt!
FATTA!ÅÅÅH!<3

Mixerdrottning ska jag bli:D

Idag har jag gjort en grönsakssoppa.
Mixae alla råvaror och mixade, luktade skit så jag kryddade med buljonger
ochg svartpeppar. Det såg ut som barnmat/mossa.
Men smakar gudomligt! Ska dock försöka anpassa maten lite efter färg bara..ehehe!

Så hackae jag blomkålsbitar i, stekte dem lite i kastrullen med olja, soja, peppar och lite salt.
GOTT.

Ikväll ska jag fan göra en kryddig morotssoppa!:D
Fan, mycket roligae att laga mat eller följa dieter om man har de rätta verktygen!
Känner redan hur ölmagen smälter bort hehehhhhh!:D

Imorgon ska jag och micky till oryst, yeaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0