kill me

Bejb köpte lite godis till mig.
Varför? För det är synd om mig!
Jag hostar upp livet och drunknar i snor, och jag överdriver inte ens.
Det känns som om jag har något astmarelaterat för luftvägarna är
igensvullna eller något så jag knappt kan andas.
Helvete..
Och ja... möh.

Så jag ska jazza till apoteket snart.
Otrivin menthol ( känns bra för halsen med ) och noskapin
ska införskaffas. Då får man säkert sova bra och slippa obehag.

Euhw. Vaknade av att vincent skedade mig med rumpan i mitt ansikte.
Not nice, varför kan han inte ligga normalt för?
Trevligt att vakna med en hundpung i fejkan:(:S
Stupid dog!

Fö så längtar jag till min operation, som fan.
Blir lycklig när jag tänker på den.
Och det kommer bli bland det svåraste jag gjort i mitt liv hittills.
Men jag ser det som ännu en prövning och möjlighet.
För för stora bröst är fult, oavsett. Och de blir värre med åldern, barnafödande osv.
Hellre få snygga och fina medan man är ung. There is always a second chance!
Fan att man var tvungen att vänta tills efter sommaren..


Ajuste, i slutet av juni får jag äntligen tatuera min zombina-tatuering.
Den ska göras om lite igen men äsch. Den kommer sitta på underarmen, även
om min tysk säger att de är för smala för att bära upp ett sådant motiv.
Buffel och båg tror jag, han vill bara tatuera den på höften men najjj det vill inte jag!
Så jag måste köpa en tunn långärmad tröja jag kan ha på jobbet.
Även om de inte sagt något om mina tatueringar hittills så döljer jag dem
av ren respekt för kunderna.
Jag vill inte offra jobb eller hobby för min intressen så jag har inga problem med
att dölja:) döljer ju även piercings.
Så det är lite lustigt och kul att se helt " normal " ut när jag jobbar hah:)

Hittade f.ö bilder på en söt skrutt från i fredags!

Micky och hans vänner älskar lekparker tydligen hahaha:)

micky i grå tröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0