Lord in heaven!

Hur kan man ta folk på allvar
som bider sin tid med att vara arga och typ gråta jämt?
Eller bara piska s.k/f.d vänner i ryggen och tala om hur
dåliga de är?
Jag tycker folk är konstiga som ställer onödiga krav på andra.
Är det inte bättre att bara vara nöjd? Lycklig av egen maskin?
Eller är vänner till för att klagas på? Riktigt synd iallafall.
Tur att jag slipper falla offer för sådant, eller jag vet inte.
Jag bryr mig iallafall inte för jag är mycket bättre än så, förstås.
Tycker mest synd om de som känner behov av att racka ner, snacka skit
osv. Men den typen av folk ger sig oftast på de som det går bäst för eller
vad man ska säga. De som mår bäst?
Vill inte säga att det beror på svartsjuka, men någon hjärncell måste ju ha
flippat ur.

Vill inte påstå att jag är feg.
Men jag slickar fanimej inte röv. För det första är det äckligt,
för det andra så är DET fegt. Orka tassa på tå för någon som inte
vet hur man beter sig som en normal person:S
NI SKÄMMER UT ER!!!
Plus att ni med all säkerhet gör andra osäkra, ledsna och nedbrytna
med "läsa mellan raderna" signaler.
Vilket är säkert det ni vill också, så folk blir oroliga och slickar mer
röv. Men det är omoget och idiotiskt. Då är det snarare denne
som leker översittare som är den DÅLIGA VÄNNEN, och knappast en själv.

Folk är konstiga. Därför trivs jag bäst med att vara själv numer.
De flesta är så jävla arga, dumma och onödiga så jag vet inte vad.
Dumma i huvudet kanske man kan säga, så hade bror uttryckt det iaf:P
Nä, det är skönt att bli äldre då man lärt sig att man inte måste lägga energi
på sådana människor. Jag la ner den barnsliga biten years ago. Men många
fortsätter ändå. Skyller på vänner som inte är där tillräckligt, yada yada.
Liksom, fuck off? Vad är det frågan om? Ring själv om du gråter, knappast
som att folk kan läsa tankar.
Jag tänker då inte jaga, och det beslutet är jag jävligt nöjd med för jag
anser inte att folk ska jaga varann för att bevisa äkta vänskap.
Det är stupid.

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH! Sluta vara så stupid!
Bättre med de som alltid är glada att se en, oavsett.

Förlåt för värsta outbreaket, men jag kan inte låta bli
att spy när folk beter sig så omoget. Det går inte att acceptera helt enkelt.
Ouppfostrade larvpottor.


Anyway, idag är det förbannat varmt ute.
Som faan!
Och på fredag kommer min wingman hit:D Alexanderrr!
Kommer bli apkul, han stannar bara en natt men vi ska röja JERNETETTTT!
Han vill komma och se hur jag har det, vi har inte setts på så länge.
MEn jag minns när vi satt ( fulla som apor ) i stockholm, påväg någonstans,
och diskuterade folk ( alltså vilka typer man inte vill ha i sitt liv osv ) samt att
en dag så ska vi ha det så JÄVLA bra.
Och nu har vi det, båda två! Då gäller det att ses och  catch up:D
Känner på mig att det kommer bli skojigt! Så jag ska vänta med att färga
wallsen på nytt tills dess. Hehhhh.


Idag kanske jag och bejb ska åka ut och bada, när han kommit hem:)
Hoppashoppas! Blev inget premiärdopp i havet nämligen. För kallt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0