Oooh!

Pälskling tyckte om smoothiesen jag gjorde:)
YES! SUCCESS!
Så jag ska göra en till idag, fast annan smak:) mih!


Annars så hade vi rätt kul igår, när han kom hem från joppet.
Han fick sin smoothie serverad och vi tittade på film - FEARLESS!
och typ bölade, så bra film ju. Fast jag bölade inte, jag är cool;)

Så köpte jag bröd, såntdär färskt grejs så jag kan äta mina
awsome smörgåsar med lördagskorv<3 åh vad jag älskar dom!
Och soppa till<3 Fattigmansmat är lizettes gourmemat förffffan!
Äter du laxfisk så äter jag fiskbullar, sådetsåå!

Idag vet jag inte riktigt var jag ska göra av mig själv.
Hade tänkt göra en hemmagjord tomatsoppa-from scratch!
Måste diska och härja först bara.
Men jag känner på mig att det kommer bli sjukt gott, älskar tomatsoppa!
ÅÅååh jag älskar mixern, ska tjata om det tills jag tröttnar:D
MIXERN MIXERRN MIXERN<3
Kan se framför mig hur jag gifter mig med vår awsome mixer.
Och micky får vara best man liksom.
HEHHH.

Nu ska jag ta tag i livet och diska.
Seriöst, smoothien igår var en FET energyboost!
JAG SKA LEVA MIXERLIVET! FOREVEEER
AÖH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0