Phiew

Blev räddad igår.

Micky och jag tog en lunchare på bamboo igen, sjukt gott precis som sist:3
Sen flydde vi hem till honom, i lugna och fina stenby, så jag och hunden
slipper misären över studenternas härj.
Mycket värt vill jag lova.
Chips, hembakt äppelpaj och kramar!

Idag har vi tagit goa promenader med lillis.

Uhmm..

has no more att lägga till. Förutom att jag längtar till midsommar
för då åker vi ner till Orust för att fira midsommar med mina föräldrar.
Kommer bli epic.

I augusti knske vi åker till gotland med, men jag lovar ingenting
för jag vet inte hur det är med jobb plus att vi flyttar när de andra åker.
Så att åka bort blir inte prio1 men det kommer fler tillfällen.

AEÖ:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0