Stjärt!

Tutar och kör me maten.
Jag har ju börjat äta typ.. någon variant av
rawfood. Ska införskaffa en mixer sen så jag kan göra
delikata smoothies på grönblad och frukt! Worth stuff!

Anyway, idag blir det keso (löksmaken ), groddar, avokado och italiensk salladsmix.
På det steket jag morotsbiffar. Kan det bli nyttigare? Nope!
Det som är bra med nyttig, god mat är att man kan äta mycket:3

Har tänkt på det här med att äta färskt och obehandlat.
Fyfan vad gott det är:s
Seriöst, en explosion av smaker man inte finner i buljonger och kryddor.
Jag kryddar endast med citron, kanske oregano. Annars låter jag det vara.
Asgott!
Det jag steker till, som biffarna, kryddar jag för de tenderar att vra smaklösa.
Men ja, Gott som fan är det iallafall*nöjd*'





F.ö är min man snäll.
Vi kom över något modellprogram på tv.

- Micky, tänk om jag var modell:3

Micky; Du ÄR en modell

Ahw^^, det gjorde mig glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0