TACK älskling!

Alltså jag är helt kär i vår nya hushållsmixer!
Jag har ju aldrig haft en sådan.

Den krossar is och allt!
Man kan göra soppor, desserter, smoothies och ALLT med den:D
Allt lättsmält i vattnig form som jag älskar:D Mums!
Har provat göra en liten smoothie, mer seriös än den vi gjorde igår.
Det blev JÄTTEGOTT! Är skitnöjd:D Vill bara att micky ska komma hem nununu så han kan smaka:D

Ska fanimej LEVA på smoothies hädanefter. Mitt liv skulle ju bli 56gånger lättare med mat och sånt
om jag kunde göra t.ex tomatsoppa ( som jag älskar ) på bara 3 minuter. FÄRSK utan tillsatser!
Mosa ner hela tomater och lite grädde, krydda.,KLAART! Och pappa kan få fräscha bloody marys.
Eller jag menar, JAG kan få fräscha bloody marys nu när man kan göra egen tomatjuice;)


Kaffe hos oss? NEJ! Alla får en nyttig smoothie! Kaffe får ni dricka hemma, hehe!:D

Fan vad nöjd jag är, åh! Så jävla sweet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0