Tjena!

Haft det otroligt awsome nere på Bästkusten:3
Massa mys och käk.

Får lite dåligt samvete över att man ätit för mycket, och solat.
Jag tenderar attt bli röd och äcklig av solbränna, tycker jag iaf.
Man ser så jävla smutsig ut:( Men det är bara jag.
WÄÄÄ!

Vincent skadade tassen när han sprang nedför en backe.
När han skulle bromsa så.. skavde han upp lite på baktassen, aj oj!
Men jag och mamma kom fram till att lukas var bannemig likadan i vincents ålder.
Då de blivit äldre, "klokare" och mer äventyrliga av sig så får man acceptera att småskador
blir till.
Vi låter ju gärna våra hundar få vara just hundar. Tror inte på den där uppfostran med att trycka ner dem
hela tiden. Så oldschool typ. Men annars skötte sig vincent bra, han höll sig bakom lukas i vanlig ordning haha:D

F.ö så läste jag i tidningen att de gjort en smärre webbröstning ang. rasförbud i sverige.
76procent svarade att JA det borde vi införa. Fan jag hade på känn att media skulle hetsa
dessa fega folkgrupper. Förstår inte journalisterna hur den formen av skitsnack påverkar
människor, och nu husdjuren?

men skulle ett lagförslag gå igenom så har jag lovat mig själv att elda ner
varenda politikers hus som sett till att den onödiga lagen får gå i kraft.
Jag har även många vänner nu som är redo för att starta en protestmobb!!
Låter kanske löjligt,  men förbud funkar inte.
Papillion, jack russell, schnauzer, schäfer, chiuauaauteuUAA är fan  så mycket mer aggressiva!
Nog för det är hundraser som jag personligen inte litar på eller gillar.
But still, rasförbud hjälper fan inte.
Döden dööö!
Strängare regler räcker och blir över, TACK!

Fan alla som tycker vinnie är så fin! Vid varje rastplats påvägen
hem kom glada personer och ville klappa och ha sig.
MÖH!



Anywayz, idag ska jag väl.. städa och sånt man råkade lämna efter sig innan man åkte. HEHHHH.
Så ska jag göra någon soppa. Har kikat i receptboken ( på bara soppor ) som jag fick av min syster.
Inte så många vegetariska alternativ men man kan alltid byta ut fisk/köttprodukter till något annat så:)

Nu vill vincent gå ut.


p.s

Snart bär det av till nya lägenheten, vi är så jääävla happyface!

p.s2
Mickys present var ett halsband i brons/silver.
Kedjan var typ.. ja en vanlig eller något. Och smycket var ringen
i brons/silver, med en diamantsten och texten ingraverat: love only you
Ringen är ingen förlovningsring:P Ett smycke bara.
Tänker inte larva med någon poänglös förlovning inte. That´s gay.


Anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0