yaay

Nu fick jag hem brevet om mötet med jobb/ungdomsgarantin
or what is was. Utbildningstjosan:)
Vad bra jag känner mig, kommer både plugga och jobba.
Känns riktigt duktigt. Även om jag kommer missa en del.
Men who cares, har nog aldrig älskat krogen;)
Får ändå inte dricka och röka nu så.

Nu har jag ont i magen.

Aööh.
Jag och vincent jazzade ner till centrum.
Många man mötte ville klappa lilla söta vincent. Men vincent
var fett rude och ignorerade alla friare, vilken diva:S
Så kom vi in till djurmagazinet, han älskar det stället.
Blir överglad liksom, för personalen alltid smyger till godis åt han.

Så stod två snubbar och plockade hundgodis i lösvikt.
Vincent springer fram och sätter sig ner och gör vacker tass
utan att någoon ens bett honom, han fick inte gå fram ju:P
Snubben garvae och gav han en godis. Hhh!

Ett leksaksdäck ( till badet ikväll ), ett stort märgben och nya skålar
fick han idag. Bortskämda unge!
Men jag kände att han är stor nog att ha SToooora skålar nu.
Lite fräschare att äta/dricka vatten ur. Vincents är typ..halvliters om ens
det och de har börjat rosta. Han har haft dem since day one liksom.

Så  nuuuuu ska jag väl plocka lite, diska och sånt man måste göra.
Ikväll ska micky och jag åka ut och bada, premiärdopp:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0