YEAH!

LONELY ONES, WALK THE NIGHT!
lalalaa...

Igår åt jag mat med anna!
Vi käkade på dannes, lyxiga kände vi oss.
Dock inte jag, sprutade tacos överallt när jag åt.
En gubbe lipade åt oss, helt oprovocerat.
Känner folk sig tvingade att uppmärksamma oss när vi är
ute och spatserar:s
Mammas jobbarkompisar behandlade oss som kändisar liksom.
Tjoade och härjade över att vi var fina.
Jaaa, snällt!:)

Men åh, sjukt god mat! Jag åt tacobuffe, anna åt barnhamburgermeny, som
var alldeles för stor för att ge till barn ens:S
Inte undra på att världen är tjock.
Mmmh<3

Sen jazzade vi till systemet för att köpa några ynka öl.
Gott!
Men vi fick inget godis, när vi tappert och ärligt langade
fram leg utan att de bad om det.
MÖH!
Kassörtanten sa dock: " amen gu´ vad häftig!"
Förstod inte vad hon menade. Jag tänkte mest på stjärt.

Sen2 satte vi oss i en park och jag sög i mig en öl.
Vi garvade åt fula ppls vi kände igen som spelade kubb.
Det är okej att vara elak när det bara är anna och jag.
Vi liksom förtjänar det, ge tillbaka på samhället efter all skit
liksom.

Sen3 jazzade vi hem, jag inväntade karln. Han kom hem, vi tog en promenad.
Så råkade jag fisa skithögt när vi gick i parken. Jag tänkte mest vara skämtsam
ooch fisa en liten. Låta micky fnissa lite.
Men jag skämde förstås ut mig, typiskt mig..

Idag härjar jag med att sortera in tvätten, städa och dona.
För idag är det fredag, men vetefan vad den bjuder på!
Inte är det härj iallafall.Det orkar jag inte med.

Ööh.


JA!


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe ja jo, fast det är mest kartonger o skit i klädkammaren ;) Haha

2010-06-18 @ 14:14:32
URL: http://horrorhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0