!!!!!!!!!!!!!111

VILDINGARNAS LAND FANNS ATT HYRA I.. BLUERAY!
Vi hyrde den ihop med ett annat gäng svinbra filmer vi velat se länge.
Jag fann i "köp" hörnet en dvd om american pitbull terriers, bara en halvtimma lång.
Men fett värt, ja jag är besatt och kan typ mest och bäst just nu!
Jag sökte även om amerikansk eller engelsk staffordshire, eller staffordshire.

Men de är alla från samma skrot och korn. Bara utställningsprodukten, alltså storleken
som gör skillnaden och tempramentet. Kan man det från början är det ju soft.
Men APBT är i princip samma sak som American staff.. och jag gillar båda, så:3
Jag ser framemot att se den! ska samla på mig allt jag kan med dessa raser.
De är seriöst mina hjältar!


Idag ska vi städa jernet, sen ut i skogen o leta svamp om det inte börjar regna.

heöy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0